Friday, September 17, 2010

Aduhai Si Muke Buku..

Muke buku or nama glamer nyer facebook mmg mnjadi kegilaan pada masa kini...aku juga seperti mereka dan keluarga mereka yang sangat addicted ngn laman sesawang yang satu itu..x dinafikan kat situ macam2 ada!..Teringat masa aku dok giler main Farm Town..Farm Ville..Cafe..hihihi...best gler masa tu lebih2 lagi Farm Town..tiap2 hari dok ingat nak berkebun..pastu siap blh bekenalan lak tu..siap offer diri utk kje kat kebun org...hihihi mcm btul2 jer...sampai satu tahap member2 yang giler layan game tu pn dah slow down...maybe target dh dpt..so dh xde mood nak main...last game yang aku layan Cafe la...bila account aku belambak nak kena buat aku siap srh member aku setelkan..siap bagi password tu...hihihi..

Skang dah malas pulak aku nk layan game tu...account pn byk nk kena setel ..facebook pn sekadar 'tumpang lalu  ...ALAMAK...ADA KEJA LAK...CHOW!

************

crite aku kat atas ni x abis g..pasal si muke buku ni la..sbnrnya aku dh mula ...bosan ngn pesbuk nih...ntahla aku sndri pn xtau...kt sni aku leh nmpk btapa ramainya manusia2 yg hiporkrit..huhuhu..sampaikan kadangkala aku pun dpt rskan aku ni pun salah srg dr mereka....tp bila melihat mereka yg terlalu jujur(tgk pada status2 depa tu la)...hati ni plak trasa mual..ish ish...buruk perangai btolkan...bukan mereka...aku la....ada lagi aku nk cte ni....jap mau ambil angin japp....zasss.....

No comments:

Post a Comment