Wednesday, September 8, 2010

Aku masih disini

Alhamdulilah akhirnya aku berjaya juga membina semula laman blog aku yang baru setelah blog aku yang lama tu ...aku sendiri dah x boleh masuk.So, korang bayangkanlah betapa lamanya aku x mengaktifkan diri aku sampai blh lupa id sendri.Tapi dlm hati ni menggebu-gebu untuk memblog kan diri.Envy sungguh aku bila tgk blog rakan2 yang semakin meriah.Macam-macam cerita..ada cerita hebat..sayu..lawak..resepi...Aku??untuk blog aku yang ini aku blum ada idea yang btl2 bernas hahahhahha.N3 aku yang pertama ini sengaja aku katakan 'aku masih disini' sebabnya...Esok hari raya..dan aku masih di pejabat...bekerja kononnya macam org gile kuase.Hakikatnya...aku serupa org giler sbb ramai yang dah bercuti.Aku?Esok jer lah aku cuti.(hahhaahha)Hmmm..xperlahh kann..apa pun disini aku ingin memanjatkan syukur kepada Allah s.w.t kerana memberi aku peluang lagi untuk menikmati Ramadhan dan Syawal(1431) bersama keluarga tercinta.Syukur sangat....sangat.

No comments:

Post a Comment