Friday, September 17, 2010

My Love...

Bagi mereka yang belum mengenali aku...disini aku ingin perkenalkan diriku yang sangat simple ni...Aku seorang isteri kepada seorang suami yang penyayang...walaupun muka nya sespesies mcm aku jugak(muke sombong) tapi 'Dlm hati ada rumput karpet'...hehhehehe.Aku mempunyai dua orang anak lelaki yang semakin membesar.Aku mula sedar perkara ini apabila aku tgk koleksi baju2 anak2 aku dah mula kecik...seluar pun dh mula singkat...untuk abg yang sulung dah mula pakai saiz 6thn..dn adik 4thn..Mereka berdua ni dah dibiasakan oleh pengasuhnya(makcik aku sendri) mesti wajib pakai baju sama.Walaupun perbezaan umur mereka 2thn..tapi ada juga yang bertanya...'ehh kembar ker'....huhuhuhu...kdg mls jugak aku nk menjawabnya..sb mcm x logik jer..kan nampak berbeza tu...p mmg x dinafikan bila time main sama2 tu...mmg nmpk cm kmbar..gpun si adik ni kategori berisi jugak...emmm,,..ikut saper ntahh..huhuhu..:P
huhuhu...ini si kecik...ni lah dia kreta raya ku..kerna keta aku beraya kat bengkel....pai la ni pun msh di bengkel...mujur ada iswara lama ni buat aku pkai sementara.....abg aku punye da...sabor jer le...td asben kata kete ku xsiap agiii...maybe akan diganti waja buat sementara ...uwaaaa...igtkan leh dpt arini!!

ni lak si abang...bahagia jer korang yer..naik kete 'baru'.....uwaaaa.....

No comments:

Post a Comment